دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۴۳۴
چهارشنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از ثبت اولین فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: بستری‌های کرونایی در استان افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی زاده اظهار داشت: ۵۴ بیمار اکنون در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که ابتلای دو مورد از آن‌ها به کرونا قطعی بوده است.

ملکی زاده از افزایش بیماران بستری کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه استان بوشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۵ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان گفت: اولین فوتی ناشی از کرونا این استان در سال جدید ۱۴۰۱ ثبت شده که آقایی ۵۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان روده بوده است.

ملکی زاده افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای یک مورد به کرونا قطعی بوده است.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۴۷ هم استانی به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست‌داده‌اند و ۱۰۳ هزار و ۲۸۵ نفر هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ جان باختن ۶۷ نفر دیگر

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در مورد آخرین وضعیت کرونا در کشور اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۷۰ نفر از آنها بستری شدند که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۵۳۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۷۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و یک هزار و ۸۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۸ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۷۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر